Kedves barátunk!
Morse lett az Art Vader Motion-ból! Hét év után más néven, új gondolat alapján folytatjuk a filmezést és márkaépítést. A két kulcsszó: a tartalom és a minőség.
Hamarosan átvezetünk az új angol nyelvű honlapunkra!
Az Art Vader Motion archívuma itt érhető el.
Üdvözlettel,
Kiss Norbert Ádám
Önfeledten szórakozni a strandon, miközben az értékeink biztonságban vannak? Igen, lehetséges. Ez az UMBO okostáska több tucat funkcióinak egyike. Ha a projekt megvalósul, egy újabb magyar start-up indul el találmányával a világhír felé.
Soha ne igyál, ha vezetsz! Ez a legfontosabb üzenete a Johnnie Walker kampányának, amelyet 10 éve indított el Magyarországon. A jubileumi akciósorozatot Jenson Button, a McLaren Honda Forma 1-es pilótája indította el Budapesten. Mi voltunk az esemény hivatalos stábja, így beülhettünk például a McLaren sportkocsijába is.
A budapesti Nemzetközi Rendészeti Akadémia (ILEA) fennállásának 20-ik évfordulójára az Amerikai Egyesült Államok magyarországi nagykövetsége egy 10 perces dokumentumfilm készítésére kért fel bennünket. Négy napot töltöttünk az akadémián, ahol részt vettünk kiképzéseken és különleges szimulációkon is.
Különleges játékot indított el a TEN média az Unicum facebook oldalán. A múltidéző játék öt kisfilmre épül, amelyet mi készítettünk. Az epizódokban Zwack Sándor mesél el egy-egy megható vagy éppen vicces történetet a családról, amelyek a Zwack városi túrákhoz kapcsolódnak.
Az Auchan benzinkútjain kizárólag a magyar szabványnak megfelelő, megbízható forrásból származó és ellenőrzött minőségű üzemanyagot tankolhatnak az autósok, méghozzá alacsony áron. Az üzemanyagok minőségét folyamatosan ellenőrzi egy független, akkreditált szervezet, a minősítés pedig garantálja a kiváló minőséget.
A Portfólió a megszokott expo szerű lakásvásárok helyett egy sokkal barátságosabb kiállítást szervez buda szívében. A Lakás 2015. kiállításon az ingatlanpiac összes szereplője megtalálható lesz a budapesti Millenárison. A Portfólió megbízásásból készítettünk reklámot.
Végtelen kifutóvá változott a MOM park, amely egy egyedülálló divatbemutatóval vette kezdetét. Az esemény főszervezője minket kért fel, hogy tegyük színesebbé a show-t és szervezzünk mellé egy flash-mobot is. A közönség imádta a szokatlan látványelemeket.
Menő a kortárs! Ez nem is lehet kérdés a Budapesti Fesztiválzenekarnál. Míg száz évvel ezelőtt természetes volt, hogy kortárs szerzők műveit játszották a színházak és zenekarok, addig ma már csak elvétve találunk ilyen előadásokat. A BFZ megpróbálja visszahozni a "divatba" a kortárs zenét, tematikus esteket tartanak és megalakult a kortárs zenei együttesük is. Ehhez készítettünk vírusfilmet.
Be someone, azaz légy valaki! Ez az új mottónk a jövőre nézve. Ha egy terméknek lelke van, akkor az sikeres lesz. Legyen ez egy online bemutatkozó, imagefilm, vírusvideó, animáció vagy TV reklám. Íme új showreel-ünk, amelyet több mint 80 filmünkből raktunk össze.
Három romantikus történet, amelyek főszereplői a Nők! A fiúk vallomásai azonban meglepetés filmek formájában érkeztek. Erről szól az AVON Nőnapi online-kampánya, amelyet az Ebola indított a weben és a közösségi médiában. A kampány alapját egy vírusfilm képezi, amelyet mi készítettünk.